DIET
  תהליך ירידה במישקל

אם הנך בעל משקל עודף, ייתכן כי הינך רגיש מאוד לגורמים שונים לעלייה במשקל המטרה היא לאמץ סגנון חיים בריא, כדי להדריך אותך אל תוך שליטה, לא ביטול, וצריכת המזון שלך עח מנת להרגיל את הגוף שלך להיות בריא. על מנת לקבל תוצאות מרביות, אני רוצה גם להדגיש כי פעילות גופנית היא מרכיב חיוני לאורח חיים בריא ובקרת משקל קבוע.
אני עכשיו רוצה להכיר לך את ההצעות שלי לשמירת משקל קבוע ובריא:

ירקות

נבטים: אלפאלפה,מש,דלעת וקטניות ארטישוק, אספרגוס, נצרי במבוק, ברוקולי, כרוב נצנים, כרוב-כל הסוגים, כרובית, ציקורי, פלפל חריף,חציל,שומר, שעועית ירוקה, פלפל ירוק כתום ואדום, כרישה, פטריות, במיה, זייתים (4 ליום), בצל, שום, צנון, רוקט, אפונה שטוחה, תרד, בצל ירוק, עגבניות,קישוא.

ירקות ללא הגבלה-סלרי, מלפפון, חסה, פטרוזיליה, גרגיר הנחלים.

פרות

2 ליום

תפוח, משמש, תותים שחורים ואדומים,פטל ואוכמניות (100 ג"ר),דובדבנים(100 ג"ר), אשכולית, קיווי (160 ג"ר), לימון, ליים, מנדרינה, נקטרינה, מנגו, תפוז, פסיפלורה (40 ג"ר),פאפאיה (160 ג"ר), אפרסק, אגס, שזיף,מלון (100 ג"ר).

עופות

עוף (אורגני-חזה ללא עור),הודו (חזה ללא עור)

בשר

בקר (רק נתחים ללא שומן), בשר בקר רזה טחון, עגל רזה, טלה

מאכלי-ים

כל דגי הים העמוקים והטריים כמו סלמון וטונה. דגים בשימורים רק משומרים במים או חומץ.

בייצים

אורגניות או חופשיות.

מוצרי -חלב

יוגורט טבעי דל שומן, גבינת מוצרלה, ריקוטה דלת שומן, קוטג' דל שומן, עדיפות לגבינות רזות ורכות ולא לגבינות קשותעדיפות לחלב מהעזים או הכבשים.

קטניות

מושרות ומבושלות. שעועית אדומה, לבנה, שחורה, עדשים, חומוס, אפונה,אדממה,סויה, ועוד.

במטרה ליישם את הדיאטה בצורה הנכונה והמועילה ביותר יש ליישם את הכללים שלהל"ן:

  • מים-יש לצרוך לפחות 2 ליטר ביום (6-8 כוסות). לא כולל משקאות מוגזים,קפה או תה
  • זמני-ארוחות- לאכול 3 ארוחות גדולות ו3 ביינים הכוללות פרי או ירקות חתוכים או קרקר עם ירק או גבינה אפשר גם 5 אגוזים. (ארוחות הביינים מונעות ממך לרעוב ולטרוף את הארוחה העיקרית. לא לאכול אחרי השעה 9 (כ3-4 שעות לפני שיינה). אכילה איטית ובסביבה רוגעת.
  • לא לשכוח שהקיבה שלנו בגודל חופן היד לכן אין לצרוך כמויות גדולות מדיי.
  • לקרוא את התוויות הקטנות על גבי המוצרים. בחירת לחמים מלאים ופחותי קלוריות. יש לצרוך רק פרוסה אחת ליום. 
  • יש לכלול תוספות תזונה ומאכלים בעלי ערך תזונתי גבוה כגון:  כלורלה/אצה כחולה ירוקה/ספירולינה/מיץ עשב חיטה/כלורופיל/פולן (לא לרגישים לדבורים)/ מיצים:אסאי, נוני וחמוציות.

על מנת לקבל מדדים מדוייקים יש לקבל יעוץ תזונתי מקצועי ע"י שבו כל מטופל נשקל ומקבל מדדים מדוייקים על פי משקלו. היעוץ התזונתי לירידה במישקל כולל פגישה ראשונית בתשאול מעמיק, שימוש בראיון מוטיבציוני כדי להגביר את המוטיבציה לבצע את הדיאטה, תשאול נטורופאתי, אבחון ארידיולגי, הסתכלות בבדיקות הדם וכמובן הנחיות לתזונה שתעזור לירידה במשקל .מותאם אישית למצב הבריאות של המטופל. ולימוד הרגלי תזונה חדשים כדי לשמר את מה שהושג במהלך הדיאטה. ליווי אישי של כל מטופל לאורך כל התהליך ומעקב של מספר פגישות עד להשגת התוצאות. 

תוכנית ירידה במשקל שבועית – מתאים לאנשים שקשה להם להתמיד ורוצים להנות מליווי צמוד. התוכנית כוללת 7-10 פגישות שבועיות הכוללות, שימוש בראיון מוטיבציוני כדי להגביר את המוטיבציה לבצע את הדיאטה וכמובן הנחיות לתזונה שתעזור לירידה במשקל .מותאם אישית למצב הבריאות של המטופל. ולימוד הרגלי תזונה חדשים כדי לשמר את מה שהושג במהלך הדיאטה. ליווי אישי של כל מטופל לאורך כל התהליך. הטיפול יכול להיות גם קבוצתי וגם יחידני, לפי בחירה. 

רק עם תזונה נכונה ופעילות גופנית מבוקרת תוכלו לממש את הפוטנציאל המקסימאלי של הגוף שלכם.

כדי לרוץ, צריך ללמוד קודם ללכת.. יש להתחיל בצעדים קטנים כמו שתינוק לומד ללכת. לפי חוכמת זן. צעדים קטנים גורמים לנו להיות יציבים ומרוכזים יותר. אל תשכחו שדיאטות כאסח וקיצוניות לא עובדות ביותר מ95% הדיאטות. במסגרת תוכנית ההרזיה אני מלמדת אתכם איך לא למעוד ולהתמיד. כל אחד והקצב שלו.

תחייכו ותאמינו בעצמכם זה אפשרי ואף מהנה. והעיקר התוצאות הרצויות.          

ענת דנה מרפאה בכירה ברפואה משלימה ובתזונה טבעית. לשאלות ויעוץ חינם ניתן ליצור עימי קשר.



צרו קשר עם ענת דנה -0527270083 | דוא"ל: anatdana7@gmail.com